Think pink.

Objavljeno sreda, marec 21st, 2012 ob 19:11

Pozdravljeni!

Obljubljena sta mi bila roza mesto in plezališče. In res sta takšna! Vse neživo v Albarracínu in njegovi bližnji okolici je obarvano oranžno-roza, ponekod je že kar vijoličasto. Skala je res neverjetna. Vijoličen peščenjak. Neverjetno. In če je ves kamen, ves pesek in vsa zemlja, če je vse rozasto, je seveda tudi mesto takšno. Noro. Prvo špansko mestece, ki nama je zares všeč. Zelo fejst! Ostala so bila tako … zapuščena. Staro je bilo res samo staro, novo pa pretresljivo grdo. Govorim seveda o manjših mestih, ne o raznih Barcelonah ipd. Tu v Albarracínu pa je staro lepo in novega ni. Je torej staro, rozasto mestece z rahlim arabskim pridihom. Čudovito!
Nad centrom mesta se razpenja obzidje z več stolpi, takšnimi in drugačnimi. Nanj se lahko povzpne, kar sva seveda tudi midva storila takoj na začetku ogleda. Obzidje ponuja lep, a za kanček preveč vetroven pogled na oranžne strehe, dve cerkvi z zanimivima zvonikoma ter divjo pokrajino.

Trenutno je tu le malo turistov. Še dobro. Je pa res, da sva zaradi tega včeraj dve uri čakala na to, da se bo od sieste še vedno lenim Špancem zazdelo odpret restavracije in nam sestradanim tujcem ponudili kaj za pod zob. Ko se zvečeri, se ulice izpraznijo. Srečala sva le kakega zablodelega starčka in kako teto bolj odločne postave. Ugotavljava, da je pravzaprav cel čudež, da tile prebivalci Iberskega polotoka niso bolj debele sorte – jejo zajtrk, kosilo, potem se celo popoldne delajo, da zunanji svet zanje ne obstaja (tj. siesta), ob 7h zvečer grejo na pivo in tapase (tipično španske prigrizke), šele ob 10h pa na večerjo. Nama je bilo skrajno čudno včeraj večerjat nekaj čez 9 zvečer. Sto ljudi sto čudi, ne?

Tudi plezališče je rozasto. Balvani pa niso atraktivni le zaradi barve, temveč tudi zaradi njihovih oblik. Našla sva tri različne kuščarje, dinozavra, Ninja Želvo, ribo in piranjo.
Roku gre plezanje tukaj boljše. Oz. JE šlo, ker je danes zjutraj zapadlo nekaj snega (prej 30°C zdaj pa minus!) in ne veva kako bo kaj s plezanjem … Kakorkoli že, čez vikend je premagal naslednje balvane: Aristronauta (7b flash), Los jabaloyas (7b), Karmansia (7b+), Alevosía (7c flash), -neimenovani- (8a), -neimenovani- (7b/c flash), Escaramuza (7b+ flash).
Aja, naj razložim za tiste, ki se na plezanje ne spoznate: »flash« pomeni »splezati v prvem poskusu«, ocene balvanov pa so od 4a (najlažji) do 8c (najtežji).

Vreme pa na žalost ni dovolilo, da bi se seznam še podaljšal. Že včeraj je ves dan naletaval sneg, ponoči pa je naneslo kar 10 cm snega! V Španiji! Marca! Je že res, da je Albarracín na pribl. 1200 m nadmorske višine, ampak kar je preveč je pa preveč! Gazdarica v kampu je morala kidat, pomagal pa ji je Anglež v kratkih rokavih … čudo prečudno. Zasneženi Albarracín je še vedno rozast in lep. Le malo hladnejši in brozgast – danes se namreč vse naglo topi; je topel, na trenutke celo sončen dan. Že tretji dan ždiva v kampu. Najprej sva upala na izboljšanje vremena in suhe balvane. To upanje se je že včeraj popoldne pogreznilo v mešanico snega in blata, ki naju obdaja. Zdaj sva tu, ker čakava na pošiljko iz Slovenije – Rok bo namreč dobil nov telefon – ki je kar ni in ni. Upala sva, da bo prispela danes, da bi se lahko premaknila od tod proti centru Španije in k lepšemu vremenu. Pa ni. Za nameček pa sva Valterja nevede postavila na mesto, kjer se, ko je vreme bolj mokre sorte, zemlja napije in se, pijanka nesramna, pogrezne pod težo vozila. Tako da se danes v nobenem primeru ne bi mogla premaknit, tudi če bi imel Rok telefon že v žepu. Pa jutri. Mogoče.

Over and out.
It’s Nina.

4 komentarji

1. Doris pravi:

Taki kraji mene spominjajo na ameriške filme o Mehiki :D Brez dreves, zidane hiše, nikjer nikogar, sam kr naenkrat se en avto pripelje in vse zapraši okoli sebe. Neverjetno, da je lahko ena pokrajina tako izsušena.

Joj, ravno včeraj sem razmišljala, da sta zdaj že več kot mesec dni na potovanju. In spita. :D Veliko spita :D In veliko vidita. Blog je super, Nina. Kar tako naprej. Daj nam an insight into your fabulous adventure. Vsak dan zjutraj komaj čakam, da bo nov post.

Lepo pozdravljena, upam, da pride telefon čimprej.

Buh-Bye

2. Kaja pravi:

O super, men je všeč, kadar dasta veliko slikic :)
    A sta kej razmišljala, da bi mela kak zemljevid, kjer bi se dalo videt vajino trenutno lokacijo?

3. Doris pravi:

Ful dobra ideja, Kaja…Če se vama želi kdo pridružit :D Pa lahk tut kako vremensko slikico data gor, kot primerjava z vremenom v Sloveniji. Da bomo lahko še bolj fauš :D

4. valter pravi:

Zemljevidi bojo! Sva že sama razmišljala o tem … Vreme pa kr sami glejte! ;)

Komentiraj

Please type the characters of this captcha image in the input box

Za komentiranje vnesite zgornje znake!