Zooooo!

Objavljeno torek, april 3rd, 2012 ob 11:13

Pozdravljeni!

Prvega aprila sva lagala na Portugalskem. Državi sva zamenjala v soboto 31. 2. in se predvsem zaradi slabšega vremena takoj nastanila v počivališču za avtodome blizu kraja Moncarapacho na jugu Portugalske. To je brez dvoma najbolj posrečeno avtodomarsko postajališče, že skoraj kamp, kar sva jih videla do zdaj! Upam si trdit, da jih tudi v bodoče ne bo ravno veliko takšnih. Gre za srednje velik prostor, pokrit z oranžno zemljo in koščki tiste famozne portugalske poslikane keramike, tu in tam raste kaka oljka, okrog vsega tega pa so celi nasadi zdaj cvetočih in dišečih pomaranč. To pa še ni vse! Da je izkušnja še bolj pristna, nas obkroža lep kolaž različnih živali; tu je en debel pujs, par zelo majhnih konjev z zelo velikimi … no, saj veste … en velik umazan konj, en jezen papagaj, en petelin s pokvarjenimi glasilkami ter trije psi, dva majhna z veliko spolno slo in en star »Old Reliable«. Pravi živalski vrt! Najlepše pri vsem tem pa je, da vse te živali ponoči pridno spijo! Tako da je vse skupaj res samo fajn! :) Treba je še povedat, da za pičlih 7 evrov na noč tukaj dobiva prostor, vodo, wc, tuš, internet in elektriko. Poleg tega pa vsak delavnik pride sem en tip, ki prodaja kruh, sadje, zelenjavo … človeku se sploh ni treba nikamor premaknit. Res prostor za priporočit!

Dnevi so bili bolj kisli. Včeraj nama je sonce posijalo le toliko, da sva si lahko ogledala Faro, najbolj sončno mesto v Evropi (na letno ima približno 3193,5 ur sonca). Priiiiiden sonček! Faro je kar simpatično mesto. Ima star del in še starejši del. Še starejši del ima obzidje, katedralo in palačo na trgu polnem cvetočih pomaranč, par kafičev in galerij. Staro mesto je v bistvu novo mesto. Ima pristanišče, trgovine, banke, park, skratka vse, kar naj bi sodobno mesto imelo, in še več. Vtis je bil dober, čeprav ne moreva reči, da je to eno najlepših mest, kar sva jih videla. Glavno, da nama je sijalo sonce. Po tistih treh dneh dežja nama je božanje sončnih žarkov res prijalo.
Popoldne sva zakurblala Olafa. To je najin mali zložljivi žar, če še ne veste. Olaf je super! Je hiter in učinkovit in z Rokom se enkratno razumeta. Včeraj sta pripravila stejke. Malo pretanke za najin okus, očitno tile Portugalci res živijo bolj na ribah kot na mestu. Tudi v trgovini so imeli ribarnico, ne pa tudi mesnice. Moj ata bi bil ogorčen. Saj midva pa tudi … nisva ravno ribofila. :)

Danes se je vreme malo izboljšalo in kmalu naj bi sonce premagalo oblake. Zato danes nadaljujeva najino raziskovanje Evrope. Čaka naju Algarve, s plažami posut jug Portugalske.